Verzenden en retouren
Zichtermijn.
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Dit is de zogenaamde zichttermijn. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.
Het herroepingsrecht is van toepassing op consumentenaankopen, niet op zakelijke aankopen.
Wat te doen in de volgende situaties:
U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Ondanks het zoeksysteem kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onderstaande retourprocedure hanteren.
U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via de E-mail op het contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
U heeft een defect artikel ontvangen:
Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieperiode hanteren.
Uw zending volgen:
Zodra uw pakket bij ons is verpakt, ontvangt u een e-mail met de barcode van uw zending. Hiermee kunt het pakket de volgende dag online volgen.
Koerier winkel verzend met postNL, Dus kunt u het pakket via de website van PostNL volgen en weet u precies wanneer het pakket bezorgd gaat worden.
Maar u krijgt ook bericht via de e-mail hoe het verzendproces verder verloopt.
Verzending van uw bestelling, is gewoonlijk binnen een werkdag; levering uit eigen voorraad.
Als u niet thuis bent of niet in de gelegenheid om af te halen
Uw bestelling wordt één keer aangeboden. Als u niet thuis bent, dan wordt de bestelling (indien mogelijk) afgeleverd bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt uw bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. U ontvangt hiervan bericht in uw brievenbus. De bestelling kunt u binnen 7 dagen afhalen op vertoon van uw legitimatie.
Afleveradres
Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten van PostNL, kunt u het pakket gratis op een ander adres laten bezorgen. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een ander afleveradres.
Waarom geen gratis verzending?
Dit is heel eenvoudig: De kosten die gemaakt worden voor het verzenden, moeten op de een of andere manier betaald worden. Daarom hebben wij 4 tarieven, Te weten : Lokaal tarief € 4.00, binnen Nederland € 5.75 en voor België € 7.90. en we hebben een tarief voor zware artikelen vanaf 10 kilo, voor € 9.65.
U komt in aanmerking voor gratis verzending binnen Nederland boven de € 50,0 ex btw, en in België boven de € 65,00 Daarom vragen we bij het afrekenen in welke regio u woont.
De meeste webwinkels echter, berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. Om dit te kunnen doen, moeten de producten iets duurder worden, en zo lijkt het alsof we geen verzendkosten rekenen.
Ik wil graag kwalitatief hoogwaardige producten aanbieden, tegen concurrerende tarieven. En daarom betaal je maar 1 keer verzendkosten, volgens de bovenstaande tarieven. Bij ons kun je de verzendkosten verdelen over het aantal artikelen, hoe meer artikelen je ineens besteld, des te minder je totaal aan verzendkosten kwijt bent.